4. Bálint Blanka – Biró A. Zoltán (2004) HelyzetképMezőmadarasról. In: Székelyföldi mozaik. Térségi szociológiai tanulmányok.ProPrint Könyvkiadó, Csíkszereda, p. 97-148.
5.Vajda András (2011) Egy sáromberki néptanító biográfiája. In: Keszeg Vilmos (szek.) Iskola és oktatás Erdélyben. EME, Kv. 2011.
6. Borsos Endre – György István (1999) Gencs: egy erdélyi falu a parasztosodás útján. In: Borsos-Csite-Letenyei: Rendszerváltozás után. Falusi sorsfordulók a kárpát medencében. Számalk Kiadó, Budapest, 1999
7. Juhász Pál (2016) Farmok, technológiák, hálózatok, kooperációk - nemzetközi trendek a mezőgazdaságban. In: Kovács K. (szerk.) Földböl élők. Polarizáció a magyar vidéken. Argumentum, Budapest.
8. Tovey, H. (1999). ‘Messers, Visionaries and Organobureaucrats’: Dilemmas of Institutionalisation in the Irish Organic Farming Movement. Irish Journal of Sociology, 9(1), 31-59.
9. Kiss, M. (2016). Helyi termék mint továbblépés?. Erdélyi Társadalom, 14(1), 9-30.
10. Gábos Edit – Vendégszerzők és vendégfogadók. Hálóka turizmusban – Zetelaka esete. Erdélyi Társadalom, 2005/2
A szemináriumi olvasmányok alapján az adott órákra 1-1,5 oldalban a következő kérdéseket kell ÍRÁSBAN megválaszolni, és a szeminárium előtt emailben elküldeni az óraadó tanárnak:
a. Mi a probléma? Nem a téma, hanem a konkrét kérdés!
b. Miért fontos ez, miért írta e tanulmányt a szerző? (mi a társadalmi relevanciája)
b. Miért fontos ez, miért írta e tanulmányt a szerző? (mi a társadalmi relevanciája)
c. Milyen adatokra alapozva fogalmazza meg állításai, milyen „módszertant”
alkalmaz?
d. Mit állít a szerző?
d. Mit állít a szerző?
Az írott relfexiók bemutatásávával szerzett pontok képezik a szemináriumi tevékenység értékelését. A maximum 8 megszerezhető pontból 4 megszerzése kötelező (a vizsgán való részvétel kizáró feltétele), pótlására utólag nincs lehetőség.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése